Monika Nohavová

Všeobecné obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) platí pro nákup konzultačních služeb prostřednictvím internetových stránek www.revolucesebeprijeti.cz uvedeného Prodávajícího.

Nákup služeb probíhá na základě smlouvy o poskytování služeb, uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím. Tyto VOP jsou nedílnou součástí uzavírané smlouvy a podrobně uvádějí práva a povinnosti obou stran. Ujednání ve smlouvě (objednávce), která se liší od ustanovení VOP, mají přednost.

VOP obsahují informace, které potřebujete znát před zakoupením služby. Přečtěte si VOP pečlivě a pokud máte připomínky či dotazy, kontaktujte mě ještě před objednávkou. Kliknutím na tlačítko „Objednávám s povinností platby“ potvrzujete, že jste VOP četli a souhlasíte s nimi.

II. Důležité pojmy (definice)

1. PRODÁVAJÍCÍ

Prodávajícím je: Monika Nohavová

S místem podnikání: Palackého 90, 378 16 Lomnice nad Lužnicí

IČO: 21497311

Kontaktní telefon: +420 721944900

Kontaktní e-mail: info@revolucesebeprijeti.cz

2. KUPUJÍCÍ. Kupující je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní www.revolucesebeprijeti.cz uzavře se mnou jako Prodávajícím smlouvu o poskytnutí služby. Kupujícím může být podnikatel (podnikající fyzická osoba – OSVČ anebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) anebo spotřebitel.

3. SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, budu mít za to, že smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel.

4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je to smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než Kupující, který není spotřebitelem. Současně má prodávající i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému Kupujícímu a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li Kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.

5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je to taková Kupní smlouva, která je uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající a Kupující museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné české právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím se vždy řídí českým právem.

III. Objednávka a uzavření smlouvy

1. Kupující objednává produkty přes webové rozhraní, tj. skrze automatický objednávkový systém, odesláním vyplněného objednávkového formuláře, případně jiným způsobem, který v popisu produktu Prodávající uvede.

2. Na webovém rozhraní je uveden podrobný popis nabízeného produktu včetně uvedení toho, co obsahuje, komu je určen a v jakém formátu je poskytován. Je zde i případně popis bonusů, které s nákupem služby Kupující získává. Veškeré prezentace uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru a vyhrazuji si právo, že ne všechny produkty jsou vždy dostupné (vyhrazuji si nabízet je v určitou dobu, pro určitý počet zákazníků apod.).

3. Pro objednání produktu přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako Kupující vyplníte vaše jméno, příjmení nebo firmu, adresu, email, telefonní číslo, u podnikatelů IČ, DIČ, a zvolíte způsob úhrady. Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Objednávám s povinností platby“ či s obdobnou formulací. O obdržení objednávky vás budu informovat mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky. Není-li v potvrzení uvedeno, že objednávku přijímám, zašlu vám informaci o přijetí objednávky v následném mailu. Do okamžiku, než je vám doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je smlouva o poskytování služby uzavřena.

V pochybnostech vás mohu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabývám. 

4. Smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z mé strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, není běžně přístupná.

IV. Cena služeb a platba

1. Na webovém rozhraní je vždy uvedena i aktuálně platná cena služby. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Pokud je uvedena akční cena, je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek a do jaké doby akční cena platí. Vzhledem k charakteru služby nevzniká žádný náklad na dopravu a ani další náklady spojené s jeho dodáním. Kalkulovaná cena uvedená v souhrnu objednávky (tj. předtím než kliknete na tlačítko „Objednávám s povinností platby“) je proto již konečnou cenou.

2. Sjednanou cenou je cena uvedená u služby v okamžiku odeslání vaší objednávky (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání smlouvy, pak nejsem povinna vám za takovou zjevně chybnou cenu produktů dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z mé strany, platí cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.

3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám produkty dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny.

Způsob platby a splatnost ceny

1. Cenu je možné uhradit online bankovním převodem. Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Stanovená cena se hradí v korunách českých. V případě objednávek ze zahraničí se cena hradí v Eurech.

2. V případě bezhotovostního převodu je cena splatná do 7 dnů od potvrzení přijetí objednávky. Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě, v zálohové faktuře. Cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet. O přijetí platby vám vystavím doklad o přijaté platbě, který obdržíte do 3 pracovních dnů od přijetí platby.

3. Prodávající umožňuje úhradu služby po částech, pokud to v popisu takové služby (či její ceny) uvede. Prodávající si u této služby vyhrazuje vázat úhradu ceny po částech na zpřístupnění určité části této služby, k nimž se část ceny vztahuje, s tím, že nedojde-li ve stanoveném termínu k úhradě další části ceny služby, nebude další část nadále zákazníkovi zpřístupněna.

5. V případě, umožní-li Prodávající úhradu služby ve splátkách, je Kupující povinen uhradit celou cenu sjednané služby (vč. případného navýšení ceny z titulu poskytnutých splátek), a to i v případě, pokud se sám z důvodů okolností na své straně rozhodne službu v celém rozsahu nevyužít či využití služby sám ukončil předčasně. Jestliže Kupující přestane hradit sjednané splátky, je Prodávající oprávněn odepřít mu přístup ke službě zakoupené na splátky (a to včetně bonusů, které se k zakoupenému produktu vztahovaly), a to až do úhrady celé sjednané ceny produktu. V souladu s ustanoveními občanského zákoníku se v případě prodlení, byť s jednotlivou splátkou, se stává splatnou cena celé služby a Prodávající je oprávněn žádat ji k úhradě. 

6. V případě zakoupení „balíčku“ služeb či jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného produktu sestávajícího z konzultací či obdobných služeb, se v případě nevyčerpání všech součástí (konzultací či individuálních lekcí apod.) z důvodů na vaší straně uhrazené prostředky za tyto součásti produktu nevrací, cena je stanovená za službu, nikoliv za jeho (dosud vyčerpané) části.

V. Dodací podmínky

1. Je-li součástí prodávaných online programu individuální online konzultace, je možné ze závažných důvodů na straně Kupujícího požádat v čase 48hodin a více před započetím online konzultace o změnu termínu. V čase méně než 24 hodin před započetím konzultace změna termínu není možná a jsou-li důvody, pro které se Kupující nemůže konzultace zúčastnit, tak takováto konzultace bez náhrady propadá. Prodávající si vyhrazuje právo měnit termíny individuálních konzultací.

2. Těmito obchodními podmínkami se řídí také právní poměry mezi Prodávajícím a Kupujícím, pokud Prodávající poskytne digitální obsah za osobní údaje namísto odměny, tzv. „magnet“ (a Prodávající poskytnuté osobní údaje zpracovává i pro jiné účely než poskytnutí digitálního obsahu nebo splnění svých zákonných povinností).

VI. Odstoupení od smlouvy, zrušení smlouvy

1. Je-li předmětem smlouvy poskytnutí individuální konzultace, nahlíží se na poskytování tohoto typu plnění jako na plnění v souladu se smlouvou o využití volného času a pak není možné odstoupení od smlouvy v souladu s ust. § 1837 NOZ. 

2. Jako Kupující můžete od smlouvy odstoupit v případech stanovených zákonem nebo smlouvou a VOP, zejména v případě vadného plnění (článek VIII. VOP).

3. Jako Prodávající jsem oprávněna od smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení vašich povinností ze smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do webového rozhraní, porušení autorských práv a v dalších případech stanovených zákonem.

4. Pokud by ze strany Kupujícího nedošlo k úhradě ceny ani ve lhůtě 10 dní po splatnosti, smlouva se uplynutím této lhůty ruší. Případný nárok Prodávajícího na úhradu bezdůvodného obohacení z titulu poskytnutého plnění není tímto dotčen.

5. Je-li Vám společně s produktem poskytnut dárek, bonus, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od smlouvy z vaší strany bez uvedení důvodů, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni mi poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit. Veškeré dárky a bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po úhradě ceny, není-li na webovém rozhraní uvedeno, že jsou posílány až po uplynutí lhůty garance spokojenosti.

VII. Odpovědnost za vady

1. Jako Prodávající vám odpovídám, že zakoupená služba při převzetí nemá vady charakteru, které by znemožňovaly jejich užití a odpovídají tomu, co jste si objednali. Vadu lze zákazníkem v postavení podnikatele vytknout při převzetí plnění. Vadu lze zákazníkem v postavení spotřebitele vytknout v maximální zákonné objektivní reklamační lhůtě šesti měsíců od převzetí předmětu plnění. 

2. Kupující v postavení spotřebitele může požadovat přiměřenou slevu, náhradní plnění nebo odstoupit od smlouvy, pokud Prodávající vadu dle předchozího odstavce neodstraní, nebo pokud se vada projeví i po odstranění nebo je vada podstatným porušením smlouvy. Volbu provede Kupující. Kupující není oprávněn od smlouvy odstoupit, jedná-li se o vadu nevýznamnou.

3. Peněžité částky, které má Prodávající z důvodu vadného plnění vydat kupujícímu, ať už z titulu poskytnutí přiměřené slevy či pokud kupující odstoupí od smlouvy, vrátí Prodávající na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy Kupující uplatnil u Prodávajícího příslušné právo z vadného plnění.

4. Reklamaci uplatníte na e-mailové adrese uvedené v záhlaví těchto podmínek nebo v kontaktních údajích Prodávajícího. Reklamaci vyřídí Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak; v případě, nebylo-li by možné reklamaci vyřídit ve lhůtě 30 dnů, do uplynutí této lhůty vás o tom budu informovat. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytnu písemné potvrzení, jste-li spotřebitel.

5. Odpovědnost za vady a ujednání o reklamaci se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.

VIII. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů, recenze

1. Kupující bere výslovně na vědomí a je si při uzavírání smlouvy s prodávajícím na poskytování služeb dle těchto obchodních podmínek výslovně vědom, že veškeré informace, které od Prodávajícího a prostřednictvím jeho služby obdrží, jsou určeny pouze k jeho zájmovým účelům a Prodávající neodpovídá za osobní, finanční, zdravotní či jiné výsledky Kupujícího či jiné konkrétní výhody a výsledky.

2. K řešení sporů ze smluvních vztahů mezi Prodávajícím a Kupujícím jsou příslušné obecné soudy v České republice s místí příslušností dle místa bydliště (sídla) žalobce či v případě, je-li žalobcem Prodávající, pak je místně příslušný Obvodní soud pro Prahu 1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů (ADR) ze smlouvy je příslušná: Česká obchodní inspekce.

3. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v dalších sekcích webu Prodávajícího.

4. Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek (jejich změn) na webu Prodávajícího. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

5. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

6. Recenze na  poskytnuté služby bude moci Kupující zasílat elektronicky na emailovou adresu info@revolucesebeprijeti.cz. K samotné recenzi je potřeba přiložit potvrzení o objednávce, aby bylo možno tuto recenzi ověřit. Prodávající používá v rámci své internetové prezentace recenze skutečných zákazníků svých služeb, které získal od těchto zákazníků buďto na základě jejich spontánních písemných reakcí vůči Prodávajícímu nebo na vyžádání po využití služby. Recenze nejsou upravovány, Prodávající si pouze vyhrazuje právo je z redakčních důvodů zkrátit či upravit gramatické nebo stylistické chyby.  

IX. Závěrečná ustanovení

1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.

2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete na webovém rozhraní.

3. Vezměte prosím na vědomí, že jsem oprávněna tyto VOP jednostranně měnit, pro Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.

4. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich vyvěšení na webové stránky Prodávajícího, a to k 21. 9. 2024.